SELAMAT DATANG

azimachocz sedia menerima tempahan untuk 'door gift', hari jadi, hari guru, kenduri kesyukuran, majlis cukur jambul atau apa saja majlis. Jangan gusar, jangan bimbang, coklat yang kami gunakan dijamin halal.




biskut choco

Salam untuk semua. N3 kali, biskut choco untuk anak-anak sdara n cucu-cucu sdara ummi, dan tentunya untuk anak-anak ummi juga. Dah habis pun. Apa pun, terima kasih kepada acik azu (D Taste) yang telah membekalkan mold untuk ummi. Sebelum ni, ummi gunakan bekas plastik yang transparent, besarla sikit. Yang ni comel sikit, tapi ummi masih tak puas hati dgn kualitinya, coz ummi letak gambar dulu, baru boh choc. Tu yg nampak meleleh kat tepi gambar. Dah tau teknik yg betul, tapi tak dan lagi nak buat. So, layan yg ni dulu... Yang ni biskut choco bentuk bunga. Ummi guna biskut Cream O. Bentuk love pun ada, tapi tak dan lagi nak buat.


Yang ni plak, mold wafer, tapi ummi guna biskut panjang 2 keping (ala-ala rokok. AWAS..rokok membahayakan kesihatan. Minta maaf la ye, ummi tak gemar orang yang merokok). Yang sebenarnya masa cari wafer tu tak jumpa. Malas nak pi merata kedai, so biskut pun jadi la. Yang ni anak ummi nak jual kepada kawan2nya di SAMER. Packing dalam plastik transparent aje. Budak2 la ni pandai cari duit. Tapi Alhamdulillah, anak ummi tak lupa pada pelajarannya. Moga cemerlang di dunia dan akhirat.

Saiz lebih kurang 3" x 1" x 0.5". TQ to CBT yg membekalkan mold.

PRODUK AKAN DATANG : CHOCOLATE BOX. Ntah bila la dapat buat. Mold dah ada tapi tak dan lagi nak buat. Moga diberi Allah kesihatan yang berpanjangan kepada hambaNya yang lemah ini.




0 comments:

Post a Comment